مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: به منظور رسیدن به میانگین کشوری حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس، شهرستان‌های استان تهران به ۱۲ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 31 December 2020

 

محمد صیدلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان تهران از مناطق مهاجر پذیر کشور است که رشد جمعیت و ساخت و سازهای صورت گرفته در این استان با تعداد مدارس احداث شده متناسب نیست.
وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی دولت و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای احداث فضاهای جدید آموزشی و همت خیرّین مدرسه ساز، شهرستان‌های استان تهران از تراکم دانش‌آموزی ۳۲ نفر در هر کلاس درس برخوردارند که این تراکم در کل کشور به طور میانگین ۲۴ نفر است.
وی تصریح کرد: به منظور حفظ وضعیت موجود تراکم دانش‌آموزی، استان تهران به سالانه هزار کلاس درس و برای رسیدن به میانگین کشوری تراکم دانش‌آموزی، شهرستان‌های استان به ۱۲ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
صیدلو اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ درصد از مدارس شهرستان‌های استان توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به آغاز فصل امتحانات در مدارس گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی امتحانات در مدارس شهرستان‌های استان تهران به صورت هماهنگ و غیرحضوری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار