-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با تشکیل کارگروه ویژه و شناسایی مشکلات موجود زیرساخت معابر و تاسیسات شهرک‌های صنعتی این استان بهسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 03 January 2021

محمد اهلی روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افزود: یکی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی شماره ۲اردبیل فرسودگی معابر است که به مرور زمان مستهلک و از بین رفته و با توجه به اهمیت موضوع در۲ سال اخیر تلاش شد تا بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های این شهرک شتاب گیرد.

وی اظهار کرد: با تشکیل کارگروه ویژه ۳۰ خیابان شهرک صنعتی ۲ اردبیل به عنوان خیابان فرسوده و قابل بازسازی شناسایی شد که از این تعداد پنج خیابان در ابتدای سال جاری بهسازی و در اختیار صنعتگران قرار داده شد.

اهلی ادامه داد: اجرای پروژه بهسازی ۱۰ خیابان دیگر نیز با انتخاب پیمانکار آغاز شده است که این پروژه‌ها هم با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا و فعالیت می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بهسازی و نوسازی باقیمانده معابر این شهرک صنعتی در سال آتی خبر داد و افزود: برای ۱۵ خیابان باقی مانده دیگر نیز برنامه‌ریزی شده که در صورت تامین اعتبارات مناسب این معابر نیز مرمت و بهسازی خواهند شد.

وی بیان کرد: علاوه بر بهسازی معابر، اجرای چندین پروژه به منظور تامین زیرساخت‌های لازم این شهرک صنعتی با مجموع اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشند.

اهلی شاخص‌ترین این پروژه‌ها را احداث ساختمان مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: این پروژه با اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست و برای تکمیل این تصفیه‌خانه و خرید تجهیزات لازم به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بالای ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت:در صورت تخصیص اعتبارات لازم نسبت به خرید و تجهیز آن در سال آینده اقدام خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار