کد خبر: ۹۲۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 04 January 2021

علي رغم تلاش رئيس دانشگاه آزاد اسلامي جهت رفاه اساتيد و كاركنان عملكرد برخي از روئساي واحدهاي جامع مانع نتيجه بخشي اين تلاش ها ميشود.
بر اساس اخبار موجود دانشگاه آزاد اسلامي در حال رايزني با سازمان برنامه و بودجه جهت پيگيري طلب دانشگاه از دولت مي باشد تا با اخذ مجوز فروش املاكي كه نهادها و دولت به جاي شهريه به دانشگاه داده اند كار به روز رساني مطالبات اساتيد و كاركنان دانشگاه را جهت رضايت ايشان انجام دهد اما بر خلاف اين تلاشها برخي از سرپرستان واحدها نه تنها مطالبات را به روز نميكنند بلكه بيش از يكسال است حقوق اساتيد را نداده اند!
رئيس دانشگاه آزاد تلاش شايسته ايي در مورد موضوعات طرح تعاون،موظفي،بيمه كرونا و افزايش حقوق در دست اقدام دارد .بخشنامه افزايش حق مديريت كه شامل ٧٠٠٠ كارمند و ٥٠٠٠ هزار عضو هيئت علمي ميشود از مصاديق اين تلاشها مي باشد.دكتر طهرانچي تفاهمي با بانك صادرات را انجام داده است كه بر اساس آن تسهيلات يك ميليارد و دو ميليارد ريالي با سود ٨درصد به اساتيد و كارمندان دانشگاه آزاد داده ميشود،اما متاسفانه در اين بين برخي واحدهاي پر در آمد دانشگاه آزاد با سو مديريت اين بودجه ها را صرف امور نمايشي ميكنند و حقوق پرسنل از اساتيد مدعو تا سطح مشاور روئساي سابق را بعد از گذشت بيش از يكسال پرداخت نميكنند و اين موضوع موجب نگارش نامه اساتيد واحد تهران جنوب به دكتر طهرانچي شده است.

جناب آقای دکتر طهرانچی
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
به استحضار می رساند اساتید مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب (گروه طراحی لباس)، از ترم مهر 98-99 هیچ گونه حق الزحمه ای دریافت ننموده اند.
این موضوع در حالی است که با توجه به مشکلات پیش آمده در ارتباط با بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش روی اساتید، به جای هزینه های غیرضروری برای واحد، انتظار حمایت، توجه و همدلی بیشتري وجود داشت.
لازم به ذکر است که تا کنون این موضوع هیچگونه تاثیری در روند کاری اساتید مدعو نگذاشته است. اما در صورت ادامه این روند برگزاری کلاس های درسی امکان پذیر نیست. لطفا دستورات لازم را در جهت رسيدگي به وضعيت اين واحد دانشگاهي مبذول بفرماييد.
پیشاپیش از توجه جنابعالی کمال سپاس را داریم.
جمعی از اساتید مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
۱-سیامک ناظمی کد مدرسی ۱۵۲۱۱
۲-سکینه براتی. ۱۵۳۵۳
۳-مریم مولازاده ۱۸۴۲۶ ۴-طاهره ایزددوست ۱۵۴۰۸
۵- سیده غزل نعیمی ۱۵۷۹۶
٦- سارا سادات نوري ١٥٣٥٥
۷-شریفه سنایی۱۶۲۶۵
۸- مهشید اسدپور ۱۷۱۵۹
٩-مينا ضرابي ١٢٧٨٦
۱۰_هدی روشنی ۱۶۴۹۲
۱۱-هایده لرستانی ۱۴۳۳۳
۱۲- شاقیک ادوارطزاریان ۱۶۷۰۰
13-پریسا کریمی ۱۶۷۳۰
۱۴- مطهره خدری ۱۶۷۱۵
۱۵- غزاله چیذری فرد ۱۶۳۱۳
١٦-علي شمسي ١٥٩٦١
۱۷-آرزو سادات اسکندری ۱۸۴۲۷
۱۸- حسین یاوری. ۱۳۴۲۲۶
۱۹- سیده فاطمه احدزاده ۱۶۴۳۴
۲۰- زهرا بایه 16288
21_زهراشفیعی 18722
22. لیلا منافپور 15409
٢٣-سارا سرباز ١٨٦٣٦
24 - فرشته یخچالی 15802
۲۵_فاطمه تاجیک ۱۸۷۴۹
۲۶_مقدی شامیریان ۱۵۸۰۰
۲۷ _ مژگان عیوضی ۱۵۶۰۰
۲۸- منیره فدایی نائینی ۱۳۴۳۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار