مدیرعامل آبفای استا خبر داد ؛
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای ۵۶۰۰ متر شبکه آبرسانی دردو روستای "پاچم دهارون" و"گلزار هرکه بود" شهرستان چوار مشکل آب این روستاها مرتفع گردید.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 05 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ تیموری اظهار داشت : به منظور اصلاح خطوط فرسوده و قدیمی آب رسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستاها در دستور کار قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه این پروژه ها هم اکنون با 90 درصد پیشرفت در حال اجرا است افزود: در روستای "پاچم دهارون" عملیات اصلاح شبکه با اجرای 2600 متر لوله گذاری با استفاده از لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف و با اعتباری بالغ بر 1میلیارد 870 میلیون ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: همچنین روستای "گلزار هرکه بود" خطوط فرسوده شبکه توزیع آب با اجرای 3000 متر لوله پلی اتیلن سایز 20، 50، 62، 75، و 90 میلی متری و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال تعویض و نوسازی شده است.

وی یاد آور شد: با اصلاح و بازسازی شبکه آب‌رسانی دو روستای "پاچم دهارون" و"گلزار هرکه بود" از توابع شهرستان چوار ایلام در مجموع 193 انشعاب استاندارد سازی شدند.

تیموری  با بیان اینکه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این دو روستا باعث افزایش فشار آب می شود افزود: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکین روستاهای مذکور از وضعیت آب‌رسانی هستیم./م

برچسب ها: آبرسانی ، ایلام ، آبفا ، شبکه ، چوار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار