پنجاه و سومین سال درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی بدون مراسم تجمعی و با ادای احترام مسئولان و ورزشکاران به این قهرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 06 January 2021

 

امروز هفدهم دی ماه، مصادف با پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچگونه مراسم تجمعی برگزار نشد.

همه ساله در روز هفدهم دی ماه مراسم بزرگداشتی بر سر مزار تختی واقع در آرامستان ابن بابویه شهرری با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، علاقمندان و مسؤولان برگزار می‌شد که امسال به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وزارت بهداشت برنامه و مراسم تجمعی برگزار نشد.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حمید سوریان قهرمان المپیک، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی دیگر از ورزشکاران و مسؤولان شهرستان ری صبح امروز با حضور بر سر مزار جهان پهلوان تختی، با قرائت فاتحه و نثار گل به روح بزرگمرد ورزش ایران ادای احترام کردند.

 

غلامرضا تختی در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۰۹ در محله خانی‌آباد در جنوب تهران به دنیا آمد و در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۴۶ از دنیا رفت. وی به خاطر سال‌ها ورزش قهرمانی در رشته کشتی و کسب افتخارات فراوان به لقب «جهان پهلوان» مشهور شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار