نماینده شیراز پیرامون انتخابات سال آینده عنوان کرد: مهم نیست چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۱۴۰۰ انتخاب می شوند و تنها اهمیت دارد که این افراد وفادار به انقلاب بوده و سخنان رهبر معظم برای آنان فصل الخطاب باشد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 07 January 2021
به گزارش تابناک فارس: روح‌الله نجابت درجمع اعضای جامعه اسلامی مهندسین استان فارس با اشاره به گذشت هشت ماه از شروع فعالیت مجلس یازدهم اظهار داشت: درحالی‌که ۲۲۰ نفر از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سطح کشور راهی بهارستان شده اند اما آنچنان که باید و شاید اتحاد و یکپارچگی در میان نمایندگان وجود نداشته که یکی از علل آن ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است.
 
وی پیرامون مهمترین اقدامات صورت گرفته طی عمر مجلس یازدهم تصریح کرد: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ‌ها، طرحی جدی و موثر در سطح کلان کشور می باشد. طرح تامین کالاهای اساسی علیرغم اینکه دولت به خوبی آن را اجرا نکرد اما حرکتی در بدنه قوه مجریه صورت گرفت.
 
روح الله نجابت در ادامه به لایحه بودجه سال آینده پرداخت و عنوان کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ بسیار عجیب بسته شده و مجلس باید این لایحه را از آب دربیاورد که این اتفاق آبرویی برای نمایندگان خواهد بود.
 
وی با اشاره به ظرفیت بالای نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: جلسات خوب و منظمی را در مجمع نمایندگان استان و شیراز داریم و همه همدل و همراه هستیم.
 
عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر لزوم وحدت بیان کرد: در خصوص وحدت باید این نکته را مدنظر داشت که وحدتی مطلوب است که معطوف به توسعه و پیشرفت استان باشد و صرف اینکه غالب نمایندگان نظر خاصی داشته باشند، لزوم بر پذیرش آن از سوی سایرین نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: بنده هیچگاه بر طبل اختلاف نخواهم کوبید و ضمن احترام به همه نمایندگان محترم، تدبیر و اندیشه خود را خواهم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار