طی یک هفته گذشته رخ داد؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی سمنان از وقوع چهار عملیات پلیسی طی یک هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری قاتل در دامغان، رفع تصرف اراضی شهمیرزاد و کشف قاچاق پارچه و سوخت از جمله آن‌ها است.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 07 January 2021

آدم ربایی جوان دامغانی در ازای ۲ میلیون تومان/ ۳ نفر دستگیر شدند - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی سمنان ظهر پنج‌شنبه در گفتگو ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر قتل یک فرد در کرمانشاه و متواری شدن قاتل به استان سمنان موضوع در دست بررسی پلیس آگاهی قرار گرفت، ابراز داشت: شش ماه قبل در جریان یک درگیری در کرمانشاه مرد جوان ۲۸ ساله‌ای با ضربات سلاح سرد به قتل رسید که با بررسی‌های پلیس ردپای مظنون پرونده در دامغان شناسایی شد.

وی بابیان اینکه طی عملیات دیگری ۱۰ هزار متر پارچه خارجی فاقد مجوزهای قانونی در شاهرود کشف و ضبط شد، ابراز داشت: این محوله از یک دستگاه تریلی در مسیر جاده اصلی مشهد-تهران مورد شناسایی قرار گرفت که ارزش ریالی آن ۱۲ و نیم میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سردار عبدالله حسنی بابیان اینکه پلیس در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم پرونده مذکور شد، افزود: این قاتل ۳۲ ساله ابتدا اتفاقات و وقوع قتل را انکار کرد اما نهایت در مواجه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود که بعد از بازسازی صحنه و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

حسنی بابیان اینکه طی یک هفته گذشته ۴۵ هزار لیتر سوخت دپو شده و خارج از شبکه توزیع در یک شرکت کشف‌شده است، تصریح کرد: بعد از کسب سرنخ‌هایی مبنی بر دپوی قابل‌توجه سوخت موضوع در دست بررسی قرار گرفت و نهایت مأموران در بازرسی از تانکرهای یک شرکت آن را کشف کردند که ارزش این کشفیات بالغ‌بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ارزیابی‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه با کسب اطلاعاتی مبنی بر دیوارکشی و تغییر غیرقانونی کاربری زمین‌های کشاورزی توسط افراد سودجو در شهمیرزاد موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت، افزود: بررسی‌ها نشان داد که فردی با سوءاستفاده از منابع ملی ۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهر را به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال را به‌صورت غیرقانونی تصاحب کرده است که در این راستا رفع تصرف ۱۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهمیرزاد انجام شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار