نماینده دشتستان:
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش برای پاسخگوشدن نفتی‌ها به استان بوشهر، خواستار استقرار دفاتر این شرکت‌ها در استان شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 07 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با استاندار و معاونین اظهار داشت: انتظار می‌رود انگیزه کار و خدمت در ماه‌های پایانی فعالیت دولت کم نشود.

وی اضافه کرد: هر چند مشکلات مالی باعث توقف برخی امور شده است ولی بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود بودجه نیست و می‌توان با یک سری اقدامات اداری این مسائل را حل کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار توزیع عادلانه اعتبارات استانی شد و بیان کرد: انتظار می‌رود شاخص‌های جمعیت و محرومیت در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گیرد. روند کنونی متناسب با کمبودها نیست.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حوزه نخل و خرما حل نشده باقی مانده است افزود: در شرایطی که قیمت خرما کاهش یافته است، افزایش آب‌بها منطقی نیست و باید قیمت اعلام شده اصلاح شود.

رضایی با تاکید بر اینکه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی باید پاسخگوی استان بوشهر باشند، خواستار استقرار دفاتر اصلی و مرکزی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و شرکت نفت و گاز پارس در استان بوشهر شد.

وی افزود:  کرونا زیان‌های اقتصادی زیادی به مردم تحمیل کرده، خیلی از کسب و کارها تعطیل شده اند، بعضی کسب و کارها در اسفندماه بازاری دارند و غرفه‌ای می‌زنند ولی با شرایط کرونا ممکن است با مشکل روبرو شوند، باید از همین الان برای آن تدبیر شود چون قشر پایین دست جامعه هستند و بعضی حتی به نان شب محتاج شده اند.

نماینده دشتستان گفت: مسئله مهمی که دغدغه رهبر معظم هم هست عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات است، نسبت به توزیع اعتبارات اعتراض داریم، سازمان برنامه و بودجه نه در کشور و نه در استان، عدالت را رعایت نمی‌کنند.

رضایی ادامه داد: مثلاً در حوزه فرهنگ و هنر جایی در استان پلاتو ساخته اند که هنرمند ندارد و جایی هم که هنرمندان زیادی دارد پلاتویی وجود ندارد، در حوزه ورزش و آموزش هم وضعیت همین است. جاده‌ای که پرترافیک است و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده رسیدگی نشده، ولی برای جاده‌ای که لزومی ندارد هزینه زیادی اختصاص می‌یابد، این مسئله نیاز جراحی نیاز دارد و باید ساز و کاری مشخصی داشته باشد.

تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های شهرستان دشتستان از جمله سد دالکی، بیمارستان ١٧ شهریور و طرح‌های حوزه راه از دیگر تأکیدات نماینده دشتستان در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار