نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم جابجایی زندان مرکزی شیراز گفت: جابجایی این زندان از «عادل آباد» شهر شیراز به همکاری شهرداری و سایر ارگان ها نیاز دارد و به علت تامین موارد امنیتی و بهداشت روانی و همچنین سیما و منظر شهری این زندان باید از این نقطه از شهر خارج شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 08 January 2021
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک فطرت با اشاره به دیدار خود با مسئولان زندان های فارس گفت: این دیدار با هدف آشنایی با مشکلات مدیران اجرایی زندان های استان انجام شد.
 
نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زندان، نتیجه نابسامانی های اجتماعی است و زندانبانی نیز در شمار مشاغل پرخطر و سخت قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات اجتماعی به راهکارهایی فراتر از سخنرانی و انجام امور سطحی نیاز داریم و باید بزهکاری به صورت ریشه ای و دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.
 
پاک فطرت با اشاره به عدم وجود استانداردهای لازم در زندان ها بیان کرد: زندان مرکزی شیراز پاسخگوی تعداد زندانیان فعلی نیست و زندانبانی نیز در دراز مدت برای فرد آثار منفی در پی دارد.
 
وی ادامه داد: لازم است تا برای زندانیان و زندانبانان امکانات رفاهی و ورزشی مطلوب در نظر گرفته شود و برای رفع نیازهای فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و ... در زندان های استان با ارائه طرح های جدید بکوشیم.
 
 
برچسب ها: زندان ، پاک فطرت ، زندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار