رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد:
تابناک ــ رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تأکید بر تحقق مطالبات مردم گفت: استان بوشهر در عرصه ساحل و دریا از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که توسعه زیرساخت‌های بندری در نقاط مختلف این استان در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 09 January 2021

به گزارش تابناک،عبدالکریم جمیری با اشاره به تعامل و هماهنگی بین نمایندگان و مسئولان اجرایی از جمله استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای تسریع در اجرای پروژه‌ها و تکمیل آنها راهکارهای لازم برای تامین اعتبارات ملی و استانی در جلسه مشترک نمایندگان با استاندار و معاونان ارائه شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تسریع در اجرای پروژه‌ها و بهره بردن از ظرفیت اعتبارات ملی را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: بر این اساس در جلسه‌ای با وزیران، حل مشکلات پروژه‌های عمرانی مختلف استان بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، اهمیت تعامل و هماهنگی برای پیش‌بری امور را مهم دانست و تاکید کرد: تلاش می‌شود در این راستا هماهنگی لازم ایجاد شود تا پروژه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از برگزاری نخستین نشست نمایندگان مجلس با استاندار و معاونان استانداری خبر داد و بیان کرد: امید می‌رود این جلسات ادامه داشته باشد تا موضوعات مختلف مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

جمیری، توسعه زیرساخت‌های بندری و تسریع در اجرای خط ریلی بوشهر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه ساحل و دریا از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که توسعه زیرساخت‌های بندری و اتصال بنادر به خط راه‌آهن در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تسریع در اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه شمال استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: بهره بردن از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه‌های تولیدی، اشتغال‌زایی، صنعتی و اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مورد تاکید نمایندگان مجلس و استاندار بوشهر قرار دارد.

وی، با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم مردم اجرای طرح‌های زیرساختی در اسکله‌های صیادی است گفت: این استان از قابلیت‌های مهمی در عرصه اشتغال‌زایی دارد که لازم است با تدبیر و استفاده از توانمندی‌های ساحلی، اقتصادی و صنعتی مطالبات مردم به ویژه جوانان محقق شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار