نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:
تابناک ــ نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تأکید بر رفع کمبودهای زیرساختی استان بوشهر گفت: استان بوشهر نقش مهمی در تأمین بودجه و درآمد کشور دارد ولی از این سرانه در درآمدهای استانی بی‌بهره است.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 09 January 2021

به گزارش تابناک،غلامحسین کرمی در خصوص توسعه استان در ابعاد مختلف زیرساختی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه‌ها عمرانی بر اساس مطالبات مردم مورد توجه قرار دارد که پیگیری تامین اعتبارات ملی تاکید شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی کمبودها و مطالبات مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حوزه‌های راهسازی، برق‌رسانی و تامین آب مطالباتی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان وجود دارد که تحقق این خواسته‌ها باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت تامین آب آشامیدنی استان بوشهر خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود در تابستان آینده از لحاظ تامین برق و آب آشامیدنی در تنگستان و دشتی دچار مشکلاتی باشیم که درخواست می‌شود طرح‌های این حوزه تسریع و مشکلات مردم برطرف شود.

کرمی، حل مشکلات آب آشامیدنی روستاهای بخش ساحلی دلوار تنگستان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مردم این مناطق سال‌ها است در تامین آب آشامیدنی دچار مشکلات جدی هستند هر چند تاکنون طرح‌های اجرا شده ولی مشکلات مردم برطرف نشده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات این شهرستان‌ها را در حوزه راه مواصلاتی دانست و تاکید کرد: در این شهرستان‌ها بیش از 6 جاده مرگ وجود دارد که نیاز است نقاط حادثه‌خیز شهرستان‌های دشتی و تنگستان اصلاح و بهسازی شود.

وی، تامین اعتبارات برای اجرای طرح‌های راه‌سازی و رفع خطر از نقاط جاده‌ای حادثه‌خیز دشتی و تنگستان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: قرار است از طریق اعتبارات استانی و ملی طرح‌های راهسازی در این شهرستان‌ها توسعه یابد و اجرا شود.

کرمی، مشکلات مخابراتی، بهداشتی، درمانی، فضای آموزشی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این 2 شهرستان در بیشتر موارد زیرساختی دچار محرومیت است که اجرای پروژه‌های مورد نظر باید در دستور کار مسئولان دستگاه‌های استان بوشهر قرار بگیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار بوشهر در تسریع اجرای طرح‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف در دشتی و تنگستان تاکید کرده است گفت: برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی باید از اعتبارات ملی استفاده کرد چراکه بودجه‌های استانی پاسخگوی اجرای و تکمیل طرح‌ها نیست.

وی، سهم استان بوشهر در بودجه کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر نقش مهمی در تامین بودجه و درآمد کشور دارد ولی از این سرانه در درآمدهای استانی بی‌بهره است.

کرمی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در تامین بودجه و درآمد کشور در بخش‌های بنادر، گمرکات، نفت، گاز، پتروشیمی تصریح کرد: استان بوشهر بر روی گنج دنیا تکیه دارد و پایتخت انرژی و اقتصادی ایران است ولی متاسفانه در بخش‌های مختلف دچار محرومیت و کمبودهایی است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به نقش استان بوشهر در درآمدهای کشوری، ولی از سهم ناچیزی از اعتبارات برخوردار است تصریح کرد: ان‌شاءالله در سال 1400 این مهم پیگیری می‌شود تا بتوان بخشی از درآمدهای یاد شده در حق استان بوشهر پرداخت شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار