از سوی اعضای شورای شهر پایتخت؛
اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز خود، پس از بحث و بررسی کلیات لایحه "الزام شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری" را به تصویب رساندند.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 12 January 2021

 

حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در دویست و شصت و چهارمین جلسه رسمی این شورا در این باره گفت: با توجه به تاخیر در بررسی دستور لایحه «الزام شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ الی ۲۰۲۲ میلادی (۱۴۰۰ شمسی) در تهران»، بررسی این لایحه در دستور کار این جلسه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لایحه مذکور زمان مشخصی برای بررسی و تعیین تکلیف دارد، عنوان کرد: باید به مجمع جهانی گردشگری اعلام کنیم شهرداری تهران در سال ۲۰۲۱ آمادگی میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری را دارد تا مقدمات آن هرچه زودتر فراهم شود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که مقرر بود در جلسه گذشته این دستور بررسی شود و با تغییر و جابه جایی در دستور جلسه بررسی لایحه به تعویق افتاد، پیشنهاد می‌کنم امروز این لایحه تصویب شود تا به شهرداری اعلام کنیم در راستای اجرای آن گام بردارد.

همچنین پس از قرائت گزارش محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص این لایحه و با اصلاح یک عبارت به پیشنهاد احمد مسجدجامعی، عضو این کمیسیون، کلیات لایحه "الزام شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری" با ۱۸ رای موافق تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار