معاون استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تهیه اطلس سرمایه گذاری به عنوان راهنمای جامع و معرف ظرفیت های اقتصادی استان برای سرمایه گذاران از اولویت های مهم مرکز خدمات سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 12 January 2021

 

حشمت الله عسگری روز سه شنبه در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار با استفاده از شیوه های علمی و جدید افزود: برای تسریع و تسهیل دسترسی به زیرساخت‌های سرمایه گذاری از جمله زمین، جذابیت‌های اقتصادی، شناسایی قوانین و مقررات و مشوق‌های لازم، ارایه واگذاری طرح‌های تملیکی بانک‌ها و تعریف اولویت‌های کسب و کار و سرمایه گذاری تهیه اطلس سرمایه گذاری ضرورت دارد.

مرکز خدمات سرمایه گذاری مجموعه ای دولتی است که زیر نظر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران فعالیت می کند.

وی ادامه داد: تهیه اطلس سرمایه گذاری باید دارای شمول بین المللی باشد و به زبان‌ها و شیوه‌های مختلف فرصت ها را به صورتی جذاب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کند.

عسگری اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید از کارشناسان و مشاوران زبده و متخصصان فن و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در این راستا اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران یکی از دغدغه‌های تهیه اطلس سرمایه گذاری را تامین بودجه دانست و گفت: مقرر شده است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقدامات لازم را در خصوص تامین بودجه مورد نیاز بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار