نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در نامه‌ای به شهردار پایتخت ضمن درخواست توقف اجرای طرح سامانه هوشمند ناوگان داخلی شهرداری (سهند)، خواستار بررسی بیشتر کارشناسی این طرح شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 12 January 2021

 

افشین حبیب‌زاده روز سه شنبه در نامه ای خطاب به پیروز حناچی نوشت: با عنایت به اهتمام اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران در جهت ارتقای سطح معیشت کارکنان شریف مجموعه شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوقشان و گام‌های مهمی که در این راستا برداشته شده، اکنون اجرای آزمایشی طرح سامانه هوشمند ناوگان داخلی شهرداری (سهند) از سوی اداره کل پشتیبانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با ابهاماتی روبه‌رو است که با اهداف مذکور در تضاد و موجب اعتراض رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر شده است.

این نامه حاکی است: دغدغه‌های امنیت شغلی، کاهش درآمد و مشکلات معیشتی متصور از اجرای این طرح از جمله چالش‌هایی است که اجرای غیرکارشناسی طرح می‌تواند برای این رانندگان ایجاد کند. لذا بررسی هر چه دقیق تر این طرح توسط کارشناسان مختلف از جمله کارشناسان کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر می‌تواند جنبه‌های ساختاری و نهادی این طرح را آشکار کند.

در این نامه از شهردار تهران خواسته شده است، که ضمن توقف اجرای طرح سامانه هوشمند ناوگان داخلی شهرداری (سهند)، موجبات ارسال این طرح به شورای شهر برای بررسی بیشتر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار