معاون مهندسی و توسعه آبفای منطقه۶ تهران از نصب و راه اندازی نخستین مخزن اضطراری آبرسانی محدوده جنوب تهران در شهرستان ری خبر داد و گفت: آبرسانی اضطراری، اولین طرح محله محور و مردم ‌پایه شرکت آب و فاضلاب استان تهران و وزارت نیرو است.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 13 January 2021

 

فرشاد صبحی نوری روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: بهره‌بردار این طرح شهروندان کلان‌شهر تهران هستند، و بر اساس این طرح تا افق سال ۱۴۰۳ در ۳۷۴ نقطه از شهر تهران این مخازن نصب می شود.

وی افزود: در چارچوب همین طرح صبح امروز نخستین مخزن اضطراری آب جنوب تهران با حجم ذخیره ۱۰۰ متر مکعب در بوستان جانبازان محله ۱۳ آبان شهرستان ری نصب و آماده بهره برداری شد.

این مسئول با بیان اینکه مخازن اضطراری به منظور رفع نیاز ضروری آب آشامیدنی در زمان های بحرانی و حوادث غیر مترقبه همچون زلزله نصب و راه اندازی می شوند ادامه داد: این مخزن اضطراری با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تبصره سه شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران مورد بهره برداری قرار گرفته است.

صبحی نوری یادآور شد: این مخزن نیاز ضروری آب یک شبانه روز بیش از ۸۰ هزار نفر از شهروندان شهرستان ری را در زمان های اضطراری و بحرانی برطرف می کند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری خاطرنشان کرد: جنس این مخزن فولادی با پوشش اپوکسی چندلایه است که با توجه به داشتن پوشش و محافظ داخلی و بیرونی علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و آسیب دیدگی، از عمر مفید و طولانی مدت برخوردار است.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران(شهرری) به ۵۵ هزار و ۵۰۰ مشترک آب و فاضلاب شهری در منطقه ۲۰ تهران و ۱۱هزار و ۴۶۰ مشترک آب روستایی شهرستان ری با جمعیتی افزون بر ۵۶۰ هزار نفر خدمات رسانی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار