معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر خبر داد و گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی تهران عادی و روان است.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 14 January 2021

 

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان تهران صاف و آفتابی است و با تداخلات جوی روبرو نیستیم و تردد در همه محورهای استان تهران به جز آزادراه تهران - کرج و آزادراه ساوه - تهران سبک، عادی و روان است.

مصدقی با اشاره به خروجی سامانه‌های هوشمند در خصوص آمار خودروهای خروجی و ورودی به استان تهران گفت: تعداد ۲۵۷ هزار و ۳۶۸ خودرو خارج تعداد ۲۴۷ هزار و ۴۰۵ خودرو به استان وارد شده‌اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص ترافیک دیشب در محور فیروزکوه و به سمت شمال عنوان داشت: با توجه به طرح ممنوعیت ورود به استان‌های شمالی و استقرار ایست بازرسی و بررسی پلاک‌های غیر بومی شب گذشته پس زدگی و ترافیکی را در محور فیروزکوه تا گردنه گدوک شاهد بودیم که این پس زدگی تا این منطقه کشیده شده بود که در اصل شلوغی مربوط به راهداری و پلیس راه شهرهای شمالی بوده است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر آزادراه ساوه-تهران محدوده (نسیم شهر) ترافیک سنگین است که در این خصوص اعزام گشت راهداری را داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار