مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: در سالجاری تاکنون 5 هزار و 300 حادثه شبکه‌های فاضلاب در استان رفع اتفاق شده است.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 18 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط خبرگزاری فارس کردستان، محمد حسین محمدی اظهار کرد:از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب در کردستان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۴.۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه فاضلاب، ۲۷.۷ کیلومتر توسعه شبکه آب، ۲۷.۳ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب و ۲۱.۴ کیلومتر اصلاح شبکه آب در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اهداف توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب در کردستان افزود: این اقدامات با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان در استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان بیان کرد: طی این مدت قریب به ۵ هزار و ۳۰۰ حادثه شبکه‌های فاضلاب رفع اتفاق شده است که این امر منجر به بهبود وضعیت جمع آوری و انتقال فاضلاب در این حوزه شده است.

وی اضافه کرد: در بخش آب نیز ۹۷ میلیون و ۵۰۸ هزار مترمکعب آب طی امسال در شهرستان‌های مختلف تولید شده است.

محمدی همچنین تعداد انشعابات واگذار شده به متقاضیان در بخش‌های خانگی و غیرخانگی را نیز ۲۱ هزار و ۴۴۰ واحد اعلام کرد و گفت: امسال تعداد کنتور‌های تعویض شده ۳ هزار و ۱۱۱ فقره بوده است که عمدتا به دلیل خرابی این کنتور‌ها اقدام به تعویض آن‌ها با کنتور‌های جدید شده است.

وی در پایان عنوان کرد: میزان حوادث رفع شده در شبکه آب نیز در سالجاری ۱۹ هزار و ۶۰۰ مورد است که با این کار آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان به شکل مطلوبتری انجام شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار