مراسم تقدیر از شرکت کنندگان مسابقه "من و اسباب بازی هایم" با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳ 17 January 2021

مراسم تقدیر از شرکت کنندگان مسابقه "من و اسباب بازی هایم" با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که روز پنجشنبه با حضور اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر، علی اکبر ترابی رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورا، علیرضا مهرپویان طارانی رییس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورا، امین اسدی رئیس شورای شهرستان و برخی مسئولین شهرداری و کلیه شرکت کنندگان مسابقه من و اسباب بازی هایم، در محل سالن همایش شهید بهشتی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد، مهدی کرمی مدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از کلیه شرکت کنندگان مسابقه من و اسباب بازی هایم، دقایقی به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی مجموعه در ایام کرونا پرداخت و گفت: زحمات و فعالیت‌های آموزشی،قرآنی پرسنل و مربیان این مجموعه سبب شد تا علی رغم تعطیلی بسیاری از مراکز قرآنی در این ایام، همچنان بتواند در سطح شهرستان اسلامشهر پیشتاز باشد که این امر نتیجه حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر است.

در ادامه اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تاکید بر حضور کودکان در مناسبت‌های مذهبی افزود: حضور کودکان در این مراسمات در آشناسازی آنان با مفاهیم و آموزه های دینی و شناخت کامل سیره اهل بیت علیهم السلام بسیار کارساز است و آشنایی و شناخت اهل بیت (ع) آثار فراوان روحی و معنوی برای کودک دارد که از نظر تربیتی قابل توجه است. معرفت اهل بیت علیهم السلام موجب پرورش روحیه ایثار، فداکاری، عزت نفس، کمک به محرومان و نظایر آن می شود که در هر شرایطی برای یک مسلمان لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: برای تربیت صحیح کودکان و آشنا سازی آنان با آموزه های دینی، شیوه‌های متعددی وجود دارد و دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با برگزاری این مسابقه و قراردادن کودکان در چنین فضایی، توانست به این هدف دست یابد.

از جمله برنامه‌های این مراسم، تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان، مداحی ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پخش کلیپ ویژه ایام فاطمیه، پخش فیلم های نفرات برگزیده مسابقه و قرائت دعای فرج بود و در پایان این مراسم، از کلیه شرکت کنندگان در مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار