رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق و مالخران کنتورهای آب که اقدام به 80 فقره سرقت از مناطق مختلف شهر کرج کرده بود، خبر داد .
کد خبر: ۹۳۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 21 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی ارجاع پرونده های سرقت کنتور آب از تعدادی از کلانتری ها به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز رسیدگی به پرونده ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی های تکمیلی محرز شد که اغلب سرقت ها در ساعت های 5 تا 7 صبح رخ داده و سارق هیچ گونه ردی از خود به جای نگذاشته است .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: بنابراین تیم های گشتی پلیس در منطقه به صورت نامحسوس اقدام به رصد تردد ها نموده که در نهایت،  ماموران کلانتري 14 رسالت در ساعت 6:30 دقیقه صبح اواخر دی ماه، فردی را که به همراه یک عدد کنتور آب  به سرعت در حال دویدن بود در یکی از مناطق عظیمیه مشاهده و به سمت وی حرکت کردند .

سرهنگ نادربیگی گفت: نامبرده به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل پلیس دستگیر و به همراه پرونده به پايگاه يکم پليس آگاهی استان البرز منتقل شد .

وی خاطرنشان کرد: متهم که دارای سوابق کيفري متعدد در زمینه سرقت بود در مواجهه با مستندات موجود چاره اي جز گفتن حقيقت نداشته و به 80 فقره سرقت کنتور آب در مناطق مختلف "کرج"  اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش کارآگاهان تمامی مالخرها شناسايي و با دریافت نيابت قضائي 4 نفر از آن ها در چندین عمليات غافلگيرانه دستگير و در مواجهه حضوري با متهم لب به اعتراف گشوده و به خريد کنتور آب مسروقه به قيمت کمتر از قیمت بازار اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: صحنه هاي سرقت توسط متهم، بازسازي شد و تا کنون 50 نفر از مال باختگان شناسایی و برای تشکیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار