مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از استقرار ۲۷۵ ماشین آلات و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 21 January 2021

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از استقرار ۲۷۵ ماشین آلات و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بارش باران و برف از ساعت ۲۲ شب گذشته در محورهای اصلی و فرعی سطح استان به مدت ۵ ساعت را شاهد بودیم اظهار کرد: همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از آبان ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند که با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی حدود ۲۷۵ تن از ماشین‌آلات دولتی و بخش خصوصی در محورهای اصلی و فرعی استان مستقر کرده است.

نجفی تصریح کرد: ۳۵۰ راهدار و ۳۳ اکیپ مشغول فعالیت خدمات رسانی در مجوزهای مواصلاتی استان هستند و هیچ محوری مسدود نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شد: همکاران ما هم اکنون در محورهای مواصلاتی همچون هراز، فیروزکوه، کندوان و برخی محورهای فرعی مشغول نمک‌پاشی، برف روبی و یخ زدایی هستند.

وی افزود: از تمامی هموطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از تجهیزات زمستانی مواد غذایی و لباس گرم استفاده کنند و به توصیه های همکاران راهداری و پلیس راه با سعه صدر توجه و دقت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار