رییس مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این مجمع به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه ارتباطی مناطق مختلف استان با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 21 January 2021

گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سیدجواد حسینی کیا افزود: شاخص بهره مندی از اینترنت در بعضی از نقاط استان به ویژه در منطقه اورامانات پایین است و در برخی دیگر از نقاط دیگر میزان بهره مندی از اینترنت بالاتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: در مجموع نیازمند این هستیم اینترنت در همه نقاط استان تقویت شود و باتوجه به شرایط کرونایی و استفاده دانش آموزان از شبکه شاد این موضوع بسیار ضروری‌تر است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر ارتباطات دستور ویژه‌ای دادند تا در این خصوص اقدام لازم انجام شود.

حسینی کیا ادامه داد: ضعف آنتن دهی و قطعی تلفن همراه در بعضی از نقاط کرمانشاه موضوع دیگری بود که مجمع نمایندگان استان مطرح کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات قرار داد، تقویت آنتن دهی به ویژه در جاده‌ها بسیار ضروری است تا این قطعی‌ها به پایان برسد.

رییس مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسات به صورت مستمر برگزار می‌شود و وزیر ارتباطات هم برای بررسی بیشتر مشکلات استان سفری را به کرمانشاه خواهند داشت و از نزدیک مشکلات حوزه ارتباطی را پیگیری خواهد کرد.

حسینی کیا افزود: وزیر ارتباطات دستور ویژه‌ای دادند به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان خدمات دهی صورت بگیرد و شاهد بهتر شدن وضعیت آنتن دهی باشیم.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۵۹ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از خدمات ارتباطی تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند هستند، اما در حوزه کیونانات نیازمند تقویت و توسعه بخش ارتباطی هستیم.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار