بیش از 3 سال است مسولان شرکت عمران پردیس بر روی راه اندازی مترو پردیس موج سواری می کنند اما گفته می شود این طرح به مشکلات زیست محیطی خورده است .
کد خبر: ۹۳۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 23 January 2021

به گفته منابع محیط زیست مسیر متروی تهران پردیس برای مناطق زیست محیطی و رودخانه جاجرود ایجاد الودگی می کند.متروی پردیس در تونل توقف

متروی پردیس سالهاست بر سر زبانها افتاده از آب گل الود ماهی گیری کنند تا به اهداف خود از جمله بالابردن ارزش افزوده منطقه برسند و شاید رفع تکلیفی باشد برای عملکرد خودشان.

در این حال بارها و بارها با وعده های واهی و دروغین سعی به این دارند که بگویندمترو پردیس راه اندازی می شود اما چه زمانی مشخص نیست.

خبرگزاری صدا و سیما به زودی این موضوع و بقیه وعده های زیادی که چند سال گذشته داده شده و عملی نشده را پیگیری خواهد کرد.

تکلیف متروی ۲۴ کیلومتری پردیس کی روشن می شودوپردیس را به تهران وصل می کند.
نماینده شورای شهرستان پردیس در شورای استان تهران به تشریح جزئیات خط متروی پردیس-- تهران پرداخت.

محمد قانبیلی در تشریح جزئیات خط متروی پردیس با بیان اینکه مطالعات احداث متروی پردیس از حدود هشت سال قبل آغاز شده بود، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، این خط مترو به طول ۲۴ کیلومتر در دو ایستگاه ساخته می‌شود.

قانبیلی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، متروی پردیس ظرف مدت ۳۶ ماه ساخته می‌شود؛ اما قرارگاه خاتم الانبیاء بعنوان مجری این طرح، قول داده ظرف مدت ۳۰ ماه این خط را احداث کند، گفت: احداث مترو برای شهرستان پردیس، یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است چرا که تا افق سال ۱۴۰۲ جمعیت شهرستان پردیس در پی تحویل واحدهای مسکن مهر به حدود ۷۰۰ هزار نفر خواهد رسید و با این جمعیت، مترو برای شهرستان پردیس یک الزام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار