معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بندرعباس خبر داد:
تابماک-معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بندرعباس گفت: فاز دوم بتن‌ریزی تقاطع غیرهم‌سطح شهدای نایبند با استفاده از ۴۶۰ متر مکعب بتن به اجرا در آمده است.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حسین بازماندگان در بازدید از این پروژه، اعلام کرد: فاز دوم بتن ریزی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای نایبند به اجرا درآمده است.
معاون شهردار بندرعباس با بیان اینکه این تقاطع غیرهم سطح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: با اجرای فاز دوم بتن ریزی به حجم ۴۶۰‌ متر مکعب، این پروژه به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است.
این مسئول در ادامه با اظهار اینکه عرشه این پل ۱۶۵ متر طول دارد و تا یک ماه آینده بتن ریزی کل عرشه پل به پایان می‌رسد، تصریح کرد: کل مسیر پل در این تقاطع به طول ۳۵۰ متر و عرض ۱۹ متر است.
بازماندگان با اشاره به اینکه این تقاطع به عنوان هفتمین تقاطع غیرهم سطح شهر بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تقاطع غیر هم سطح شهدای نایبند بلوار پردیس را، به بلوار آزادگان و بلوار جمهوری اسلامی متصل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این تقاطع به موازات بلوار امام خمینی(ره) و بلوار امام حسین(ع) قرار گرفته است، گفت: بخش عمده‌ای از ترافیک بلوار امام(ره) با راه‌اندازی این تقاطع کاهش می‌یابد و موجب روان‌سازی ترافیک می‌شود.
بازماندگان در پایان عنوان کرد: پس از اتمام بتن‌ریزی فاز سوم، آرماتوربندی بخش‌های نهایی شروع می‌شود و تا پایان سال جاری این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهاییام /ز81

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار