از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛
تابناک-مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از ارسال ۷۷ پرونده تخلفات شهری این منطقه در سال ۹۹ به کمیته ماده صد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی رنجبری با بیان اینکه از اول سال ۹۹ تا کنون تعداد ۷۷ پرونده تخلف شهری به کمیته ماده صد ارسال شده است، اظهارکرد: علاوه بر این تعداد ۴۹ پرونده نیز تعیین تکلیف و وضعیت آن مشخص شده است.
وی ادامه داد: از مجموع ۴۹ پرونده ارسالی به کمیته ماده صد، ۹ میلیارد ریال مبلغ وصولی کسب، و به حساب درآمدهای شهرداری واریز شده است.

مدیر منطقه شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه بیشتر پرونده‌هایی که تعیین تکلیف شده‌اند مربوط به سالهای گذشته است، خاطرنشان کرد: از پرونده‌های ارسالی سال ۹۹ تنها ۹ پرونده حکم آن قطعی شده که شش پرونده جریمه و سه پرونده حکم تخریب برای آن صادر و این احکام نیز اجرا شده است.

رنجبری با اعلام اینکه از اول سال تاکنون کمیسیون ماده صد بالغ بر ۹ میلیارد ریال وصولی داشته یادآور شد: از این مبلغ تنها دو میلیارد ریال مربوط به حکم های صادر شده در سال جاری و هفت میلیارد ریال مربوط به پرونده‌های سال های گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه هدف مجموعه شهرداری کمک به حل مشکلات محلات و ساخت و سازها می باشد تصریح کرد: متاسفانه در برخی از محلات افراد سودجو به دنبال سوء استفاده و ساخت و ساز غیرمجاز هستند که در صورت مواجهه با چنین افراد و برای حفظ حقوق سایر ساکنین با این تخلفات برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام /ز106

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار