مدیرکل هواشناسی استان تهران خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال پاک شدن هوای پایتخت برای روز شنبه ۱۱بهمن ماه خبر داد و گفت: این شرایط موقتی بوده و مجدداً از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش آلاینده‌ها را خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 26 January 2021

 

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از احتمال پاک شدن هوای پایتخت برای روز شنبه ۱۱ بهمن خبر داد و اظهار داشت: طی روز جمعه ۱۰ بهمن با وزش باد نسبتاً شدیدی که بعضی از ساعات در سطح استان خواهیم داشت، کیفیت هوای تهران احتمالاً قدری بهبود پیدا می‌کند.

جلالی افزود: روز شنبه ۱۱ بهمن با افزایش گرادیان فشاری در سطح زمین و افزایش بیشتر سرعت وزش باد، هوای تهران و حومه سالم یا ممکن است پاک شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان داشت: این شرایط موقتی بوده و مجدداً از دوشنبه تا چهارشنبه هفته بعد، (۱۳ الی ۱۵ بهمن) شاهد افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوای تهران خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران، برای امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه نیز عنوان داشت: آسمان امروز صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود و طی ظهر و بعد از ظهر نیمه ابری خواهد بود و شب کاهش ابر را خواهیم داشت و برای امروز حداکثر دما ۱۲ درجه سانتی گراد و حداقل دما یک درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار