عضو شورای شهر تهران:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تعطیلی اقدامات بهسازی و نوسازی کانال ابوذر در منطقه ۱۴ تذکر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 26 January 2021

 

مجید فراهانی، روز سه‌شنبه در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورا با ارایه تذکری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: کانال ابوذر در منطقه ۱۴ از جمله مهم ترین معبرهای سیلابی و مسیل های شهر تهران است که هر زمانی مراجعه کنید آب جریان دارد و آب را از مناطق بالا هدایت می کند.

وی با بیان اینکه در زمان بارش، حجم زیادی از آب در این مسیل ها جاری است، گفت: این کانال بیش از دو دهه ایجاد شده و شرکت خاکریزآب برای بحث بازسازی و نوسازی آن با توجه به ضرورت موجود اقدام کرده است.

فراهانی با اشاره به بازدید ۲ هفته قبل خود از این کانال عنوان کرد: در زمان بازدید، فعالیت ها ادامه داشت و مسیر آب انحراف پیدا کرده بود همچنین مسیل نوسازی و کف سازی شد و بتون ریخته شده بود اما روز گذشته طی بازدید از منطقه ۱۴ با مطالبه جدی شورایاران مواجه شدم و متوجه شدم که مدتی است کار تعطیل شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: باز شدن مسیل و کار بر روی این کانال مانند زخم عفونی بود که باید درمان شود.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی کار هنگام بارندگی بسیار خطرناک است و مشکلات جدی نه تنها برای منطقه ۱۴ بلکه برای نقاط پایین دست پایتخت ایجاد می کند، اظهار داشت: در این خصوص به شهردار تهران و معاونت فنی و عمرانی تذکر می دهم تا از طریق پیگیری کار با شرکت خاکریزآب ادامه فعالیت ها و اتمام بازسازی و نوسازی مسیل کانال ابوذر ادامه داشته باشد و کار تکمیل گردد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار