سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام؛
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام بیان داشت: این تیم که متشکل از افراد متخصص این حوزه هستند، برای ورود و بازدید از مراکز حساس سایبری استان و پاسخ به موقع به هرگونه تهدیدی در نشست چهارم قرارگاه پدافند سایبری استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 27 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام،آیت قیصربیگی اظهار کرد : امروز از آنجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از چنان قدرت و توانمندی برخوردار است که دشمن جرات رویارویی با آن را ندارد، از این رو آنها تلاش دارند با روش‌های مذبوحانه نقشه های شوم خود را اجرایی کنند که در این میان نقش پدافند غیرعامل برای پیش بینی و پیشگیری از این تهدیدات بسیار حائز اهمیت است.

وی جنگ روانی را یکی از ابزارهای دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خواند و گفت: در این شرایط که کشور درگیر جنگ اقتصادی و روانی با دشمن است مهمترین راهبرد ما نیز برای ناامید ساختن دشمن انسجام، وحدت و همدلی در جامعه است.

وی افزود : هیچ چیزی به اندازی امید آفرینی و حرکت در مسیر وحدت و همدلی برای رفع مسائل و مشکلات مردم نمی‌تواند دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود پشیمان و ناامید بسازد، بنابراین علیرغم برخی سختی‌ها و مشکلات بایستی واقع بینانه و هشیارانه قضایا را با درک شرایط موجود تحلیل و قضاوت نمود.

قیصر بیگی  بیان کرد : باید مواظبت کرد که در این شرایط مبادا برآیند گفتار و رفتار ما آن چیزی باشد که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده باشد که مشخصه آن حرکت در جهت ایجاد یاس و ناامیدی و تفرقه در جامعه است./ع

بیشتر بخوانید:

طرح جامع پدافند غیرعامل شهری ایلام با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال تدوین است

بیش از 11 کارگروه و قرارگاه تهدیدات را رصد و پایش می‌کنند

مانور مدیریت شرایط اضطراری در پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد

سالانه 150 مورد رزمایش در حوزه‌های سایبری، بیولوژی و کالبدی در ایلام برگزار می‌شود

در طرح جامع پدافند غیر عامل جزو استان‌های برتر هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار