ثبت سومین شکست در کارنامه فردوس قم موقعیت این تیم را در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در معرض خطر قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 27 January 2021

به گزارش تابناک قم، هفت هفته از بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال سپری شده و شرایطی که تیم فردوس قم هم اکنون در جدول رده‌بندی دارد با توجه به بازی‌هایی که تا پایان این مرحله باقی مانده، نشان می‌دهد که نماینده فوتسال قم در موقعیت خطر قرار دارد، به ویژه بعد از باختی که در هفته هفتم برابر کراپ الوند متحمل شد.

حسین صبوری و شاگردانش به خوبی می‌دانند که بازی‌های دور برگشت به مراتب سخت‌تر از قبل است، ضمن اینکه هم در قم و هم در میهمانی رقبا بازی‌ها فوق‌العاده حساس و نفس‌گیر است و حتی یک اشتباه کوچک می‌تواند گریبان نماینده قم را در پایان فصل به سختی بگیرد، پس باید مطمئن‌تر و منسجم‌تر از قبل در بازی‌های پیش‌رو به مصاف حریفان بروند.

بازی در قم با گیتی‌پسند و مقاومت البرز هرگز آسان نیست، ضمن اینکه رویارویی با اهورا، منصوری قرچک و شهروند ساری در خانه رقبا سخت‌تر از هر زمان دیگری است، پس نماینده فوتسال قم باید با برنامه‌ریزی هدف‌مند در هر یک از این بازی‌ها گام به میدان بگذارد تا از قرار گرفتن در مرحله سخت پلی‌آف پائین‌ جدولی‌ها راحت شود.

تا پایان هفته نخست از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی تیم گیتی‌پسند اصفهان با 14 امتیاز صدرنشین است، مقاومت شهرداری البرز با 13 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و تیم 11 امتیازی کراپ الوند در مکان سوم ایستاده است.

اهورا بهبهان با 9 امتیاز رده چهارم این جدول را در اختیار دارد و تیم فردوس قم با هشت امتیاز در مکان پنجم است، در حالی که تیم‌های شهروند ساری و شهید منصوری قرچک با هفت امتیاز رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند و باید منتظر دیدارهای باقی مانده از این مرحله ماند تا تکلیف سه تیم صعود کننده و دو تیمی که از انتهای جدول به پلی‌آف بقا در لیگ می‌روند، مشخص شود.

تیم فوتسال فردوس قم در هفت مسابقه قبل خود دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست را تجربه کرده، شاگردان حسین صبوری در این تعداد بازی موفق به زدن 18 گل شده‌اند اما 20 بار دروازه‌ آنها باز شده و تفاضل گل نماینده فوتسال قم در حال حاضر منفی دو است و نشان می‌دهد که خوب دفاع کردن و عملکرد موفق‌تر در گلزنی اهمیت ویژه‌ای در دیدارهای آتی دارد.

در گروه دوم بازی‌های این فصل نیز تا پایان هفته هفتم تیم سن‌ایچ ساوه با کسب 16 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، مس سونگون نیز با همین عملکرد در رده دوم ایستاده و تیم‌های فرش‌آراء مشهد با 14 امتیاز، راگا تهران با 12 امتیاز، کوثر اصفهان با هفت امتیاز، حفاری اهواز با چهار امتیاز و ایمان سبز شیراز بدون امتیاز در مکان‌های سوم تا هفتم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار