وزیرآموزش و پرورش در اصفهان
وزیرآموزش و پرورش در اصفهان گفت: برای جبران تاخیر در حقوق پرداختی معلمان خرید خدمات مقرر شد با شرکت‌هایی با توان مالی بالا تفاهم نامه منعقد شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 28 January 2021

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مرکز تحقیقات معلمان اصفهان یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به معلمان خرید خدمات را میزان کم حقوق پرداختی آن‌ها بیان کرد و گفت: برای جبران تاخیر در پرداخت حقوق این افراد قصد داریم با شرکت‌هایی تفاهم نامه امضا کنیم که از توانایی مالی بیشتری برخوردارند.

محسن حاجی میرزایی افزود: تلاش می‌شود تا مشکلات این همکاران را حل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کرونا تنها موضوعی نیست که سلامت دانش آموزان را تهدید می‌کند گفت: نبود آموزش حضوری می‌تواند از نظر روانی و جسمانی تاثیر منفی بر دانش آموزان دارد و زیست آموزشی دانش آموزان را تهدید می‌کند.
محسن حاجی میرزایی افزود: به همین دلیل سعی می‌کنیم با هماهنگی مدیران ستاد ملی کرونا شرایطی را فراهم کنیم که با حفظ موازین بهداشتی بیشترین شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شود.
وی گفت: تشخیص حضور دانش آموزان در مدارس را بر عهده والدین گذاشته‌ایم تا براساس شرایط، زمینه حضور یک یا چند روز دانش آموزان در طول هفته فراهم شود.
محسن حاجی میرزایی در خصوص مرکز تحقیقات معلمان اصفهان هم با اشاره به اینکه این مرکز از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است افزود: این مرکز در ایام بیماری کرونا خدمات موثری در زمینه تولید محتوا در آموزش و پرورش انجام داده است.
قائدی‌ها رئیس مرکز تحقیقات معلمان اصفهان هم گفت: این مرکز در یک سال گذشته ۶۹ هزار دقیقه تولید محتوا برای بارگذاری در شبکه شاد و استفاده در واحد‌های آموزش و پرورش سراسر کشور تولید کرده که این معادل یک دهم همه تولیدات کشور است و از این نظر رتبه اول کشور را دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار