فرماندار بوشهر:
تابناک- فرماندار بوشهر با بیان اینکه باید بدور از نگاه سیاسی تنها برای مردم کار انجام دهیم، گفت: هر کسی در هر جایگاهی که است با تمامی کم کاری‌‌ها را در روز قیامت پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 28 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عباس جمشیدی امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه برخی با تخریب خواستار عدم بیان کارهای صورت گرفته هستند، اظهارداشت: کارهای انجام شده در کشور نه بنام یک دولت و یا جناح بلکه دستاوردی برای کل نظام است.

وی با بیان اینکه سامانه شاد یک انقلاب بزرگ در عرصه تعلیم و تربیت بود، افزود: با امکانات کم و در سریعترین زمان در حال حاضر سامانه‌ای فعالیت می‌کند که دانش آموزان در دورترین نقاط کشور نیز در شرایط بحرانی کرونا از تحصیل محروم نیستند.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه هر طرح یا برنامه‌ای در ابتدا مشکلاتی دارد، بیان‌کرد: نباید با تخریب کارهای انجام شده را نادیده گرفت.

جمشیدی با اشاره به اینکه ایام دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: باید بدور از عادی انگاری شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌ها دهه فجر گرامی داشته شود.

وی با عنوان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون مردم ما به خوبی در برابر هجمه ها ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: امروز دنیا نظاره گر عزتمندی ملت ایران است.

فرماندار بوشهر با اشاره به شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: امروز شاهد این هستیم که دنیا با توانمندی‌های خود در بحث بهداشت و درمان کم آورده است اما در کشور ما با همدلی توانستیم آسیب‌های این بیماری را تا حدی کاهش و شاهد خدمات خوب درمانی به بیماران باشیم.

جمشیدی با بیان اینکه باید بدور از نگاه سیاسی تنها برای مردم کار انجام دهیم، گفت: هر کسی در هر جایگاهی که است با تمامی کم کاری‌‌ها را در روز قیامت پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ن۶۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار