فرماندار پارسيان:
تابناک-فرماندار پارسيان گفت: پروژه هاي دهه فجر پارسيان در صدر اول شهرستانهاي استان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مجتبی رضا پور در نشست خبری دهه فجر گفت: پروژه های دهه فجر امسال با پيگيريهاي صورت گرفته و حمايت هاي ويژه استاندار و نماينده و همراهي همه دستگاهاي اجرايي استان وشهرستان و خيرين بزرگوار در صدر پروژه هاي شهرستانهاي استان قرار گرفت.

وي افزود: امسال هم پروژه هاي مهمي و با اعتبارات خوبي در ايام الله دهه فجر و پس از آن در عنوان پويش الف ب ايران از طريق فضاي مجازي با حضور رياست جمهور افتتاح خواهد شد.

رئیس شوراي آموزش و پرورش شهرستان پارسیان گفت: مايه مباهات و خوشحالي است كه براي اولين بار سرانه فضاي اموزشي شهرستان از حد سرانه فضاي آموزشي كشور فراتر رفته است.

رضا پور با اشاره به افتتاح وكلنگ زني هاي پروژه هاي بزرگ شهرستان در ايام الله دهه فجر گفت: ۶۰ پروژه با اعتباري بالغ بر ۱۶۷۰ ميليارد ریال و بیش از ۹۷ میلیون یورو هديه اي بزرگ از سوي دولت به مردم شهرستان پارسيان است.

فرماندار پارسيان به مهمترين پروژه هاي شهرستان از جمله ساخت اسکله شماره 5 صنایع انرژي بر بالغ بر اعتبار١٧١ميليون يورو معادل ٥٠٠٠٠ هزار ميليارد ريال كه تاكنون ٩٧ ميليون يورو معادل ٢٩١٠٠ ميليارد ريال هزينه شده و آماده افتتاح می‌باشد.

وی در ادامه بیان داشت: در دهه فجر امسال کلنگ‌ زنی ۱۰ پروژه در صنایع انرژی بر در زمینه پتروشیمی، فولاد و … را خواهیم داشت که که گام بزرگی در زمینه توسعه منطقه ویژه و ایجاد انگیزه برای استقرار دیگر صنایع در آن خواهد بود و بدون تردید توسعه منطقه ویژه پارسیان شتاب خواهد گرفت.

فرماندار پارسیان افزود: تأسيس بانك ماشين آلات در صنايع انرژي بر (در مواقع ضرورت و حوادث غير مترقبه شهرستان هم از آن بهره مند خواهد شد و امضاي تفاهمنامه بين نيروي دريايي سپاه با آبفاي شهري (هديه سپاه با حمایت و پشتیبانی سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا به مردم شهرستان پارسيان )براي احداث مخزن ٢٠٠٠ متر مكعبي تأمين آب روستاهاي ساحلي با اعتباري بيش از ١٠ ميليارد تومان و در زمان ٦ ماه خبرداد.

وی پروژه هاي آماده كلنگ زني و افتتاحيه هاي منطقه ويژه صنايع انرژي بر در دهه فجر سال٩٩ وپروژه هاي عمراني قابل افتتاح و بهره برداري شهرستان پارسيان بمناسبت ايام الله دهه فجر توسط مسئولين شهرستاني و استاني تشريح نمودند و اظهار اميدواري و خوشحالي كردند كه شهرستان پارسيان روی ریل توسعه و پیشرفت و آبادانی و رونق همه جانبه قرار گرفته است.
انتهای پیام/ز231

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار