تابناک-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از بهره‌برداری از ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 30 January 2021


مجید سلحشور شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان میناب، اظهار داشت: هر روز از دهه فجر از فعالین عرصه های مختلف و چهره های تاثیر گذار اعم از ورزشکاران، شخصیت های برجسته و تمامی کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند در محل دستگاه مربوطه یا مسجد جامع شهر تحلیل و تقدیر خواهد شد.

وی افزود: دست اندرکاران نظام قدردان زحمات همه این فعالین و شخصیت های برجسته هستند.


فرماندار ویژه میناب با اشاره به تحریم های همه جانبه استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، ادامه داد: در دهه فجر ۸۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلحشور تصریح کرد: ۱۱۸ پروژه تا پایان سال در میناب با حضور مسئولین کشوری به صورت ویدئو کنفرانس و مسئولین استانی به بهره‌برداری می‌رسد‌.

وی در خصوص پروژه های هر بخش در شهرستان میناب، اذعان داشت: ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان در بخش مرکزی و شهر میناب، ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در بخش بندزرک، ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان در بخش توکهور و ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان در بخش سندرک تا پایان امسال در شهرستان میناب به بهره‌برداری خواهد رسید.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، تصریح کرد: در فصل توسعه و خدمات شهری ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، توسعه و خدمات روستایی ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان، بهداشت و درمان ۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، صنعت، معدن و تجارت و شهرک های صنعتی ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، آموزش و پرورش عمومی ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان، حمل و نقل عمومی با مشارکت دهیاری ها ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان، انرژی ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، مسکن ۱ پروژه ۱۴۴ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، ورزش ۲ پروژه بالغ بر ۲ میلیارد تومان، منابع آب ۲ پروژه بالغ بر ۶ میلیارد تومان و بخش خصوصی و سرمایه گذاری ۱۴ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان تا پایان اسفندماه سال جاری آماده بهره‌برداری خواهند بود.


مجید سلحشور ایراد داشت: از ۸۲ پروژه که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، ۱۴ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۷۲ پروژه در بخش دولتی و عمرانی است.

وی بهره‌برداری از ۱۴۴ واحد مسکن مهر، دبستان ۱۲ کلاسه خیام و آبیاری نوین اراضی بخش مرکزی را از پروژه های شاخص که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، دانست.

فرماندار ویژه شهرستان میناب، گفت: تمامی مسئولین اجرایی در شهرستان میناب بایستی بکوشند تا کمی و کاستی ها را برطرف سازند.


سلحشور در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه بیمارستان دوم میناب اشاره کرد و عنوان داشت: اسکلت پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با جذب اعتبار، این پروژه در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /ص2

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار