ویژه برنامه های دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، شورای تامین به ریاست استاندار و برخی نیروهای نظامی و انتظامی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 31 January 2021

آغاز ویژه برنامه های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر و فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این ویژه برنامه ها ، مراسم برافراشته شدن پرچم ، غبار روبی گلزار شهدا و نواختن سرود جمهوری اسلامی در گلزار شهدای یاسوج‌ انجام گرفت.
فیلم/ مراسم برافراشته شدن پرچم
در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان طی سخنانی گفت :
نماینده ولی فقیه در استان در این ویژه برنامه گفت:دشمن بعد از حرکت انقلابی ساکت ننشست چون ایران مستعمره آمریکا بود و آنها ایران را مستعمره می خواستند و از ابتدای انقلاب تلاش بسیاری کردند که این انقلاب با شکست رو به رو شود اما موفق نشدند چون  این انقلاب حق است .
 
آیت الله حسینی گفت: تفکر باطل در جهان آفرینش جایی ندارد و آنچه باقی می ماند ارزشها و انسان های ارزشی است و آنچه چهره دنیوی دارد باقی نمی ماند .

وی با اشاره به اینکه :شهدای زیادی رفتند تا این عظمت را ایجاد کردند اذعان داشت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده و امروز در منطقه در حوزه های مختلف سرامد هستیم.


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پرتو این نظام و انقلاب امروز یک کشور پیشرفته و قدرتمند هستیم  و استکبار با آن همه عده  که در برابر نظام صف ارایی  کرده است از قدرت ایران واهمه دارد.

آیت الله حسینی تصریح کرد: امروز رسانه های رسمی غرب گفتند ایران به ابرقدرتی آمریکا پایان داد و بدون شک این از برکات انقلاب و نظام است و مسئولین باید زبان گویای نظام باشند چرا که رسالت ما و مسئولین در برابر  انقلاب سنگین است .

او همچنین اظهار داشت: ظرفیت های بسیاری در کشور ما وجود دارد و اگر چنین نبود در این چهل سال نمی توانستیم در برابر استکبار مقاومت کنیم و با وجود همه تلاش هایی که دشمن داشت شکوه و عظمت این انقلاب و نظام روز به روز بیشتر می شود .
بخش پایانی این مراسم نواختن زنگ انقلاب توسط نماینده ولی فقیه ، استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش هگیلویه و بویراحمد بود .
فیلم / نواختن زنگ انقلاب
تصاویر تکمیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار