مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همزمان با آغازین روز دهه فجر زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس استان و به صورت مجازی در بستر شبکه شاد به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 31 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی در آیین زنگ انقلاب که به صورت نمادین در کرج برگزار شد با گرامیداشت چهل و دومین ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول 42 سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد علی‌رغم هجمه‌های دشمنان دستاورد و پیشرفت‌هایی بزرگی توسط جوانان انقلاب این دیار خلق شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی افزود: در شاخص‌های مختلف علمی امروز در کشور توسعه و پیشرفت‌های بزرگی خلق شده است و باید برای تحقق بیش از پیش این مهم همگان تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با عنوان این که بیماری کرونا برنامه‌های دهه فجر تعطیل نشد و مانند سال‌های قبل پرشور برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در استان برنامه ریزی شده است.

قاسمی با عنوان این که عدالت آموزشی یکی از اهداف آموزش و پرورش است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که سطح دسترسی به شبکه شاد، اموزش و برنامه‌های مجازی افرایش یافته و زنگ انقلاب در بستر شاد با حضور 60 هزار نفر در استان برگزار شد.

وی با بیان این که برنامه‌های تدوین شده برای دانش‌آموزان به مناسبت این دهه در قالب شبکه شاد صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌ها به مسابقات، نمایشگاه ، نماهنگ و جشنواره های مختلف اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار