رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تاکید کرد؛
تابناک-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور باید برای ایجاد یک تمدن اسلامی قدرتمند تربیت شوند تا بتوانند از کیان اسلام دفاع کنند.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احسان کامرانی در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به کشور در مدرسه سمای بندر لنگه با بیان اینکه آموزش و پرورش مکمل همدیگر هستند، اظهار کرد: آموزش در مقطع دبستان به عنوان پایه و اساس از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید به‌ آن توجه ویژه ای کرد.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان سرمایه و آینده‌سازان کشور هستند و باید برای ایجاد تمدن اسلامی قدرتمند تربیت شوند تا بتوانند از کیان اسلام دفاع کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه نیز از تربیت دانش‌آموزان در مکتب امام‌خمینی(ره) سخن گفت و بیان کرد: دانش‌آموزان باید ادامه دهنده راه امام‌خمینی (ره) باشند تا بتوانند کشور را از گزند دشمنان حفظ کنند.

در این مراسم نمایشگاه عکس انقلاب گشایش یافت و از دو معلم مدرسه سما به‌ نام‌های الناز تاج‌الدینی به‌‌دلیل کسب رتبه برتر در مسابقات قرآنی طرح قدس و غنیه معلمی به‌عنوان معلم برتر پژوهشی در سال ۹۹ قدردانی شد.

در این مراسم معاونان فرماندار بندرلنگه، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و شهردار بندرلنگه حضور داشتند.
انتهای پیام/ز249

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار