مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: رویداد سرمایه گذاری ivest با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ۱۰ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 01 February 2021

به گزارش تابناک قم، جواد غلام پور در گفت و گویی با اشاره به انواع حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت ها ی دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و غیر نوپای حوزه فناوری اطلاعات، مراحل و چگونگی برگزاری رویداد سرمایه گذاری ivest را که به صورت آنلاین توسط بخش خصوصی و با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دهم اسفند سال جاری برگزار خواهد شدرا تشریح کرد.

وی در ادامه افزود: رویداد فوق یک رویداد سرمایه گذاری، ویژه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات است و تمامی استارت آپ های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نظیر اپلیکیشن، بازی، اینترنت اشیا می توانند در این رویداد برای جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

غلام پور همچنین گفت: این رویداد به صورت آنلاین و در بستر سامانه اختصاصی صندوق پژوهش و فناوری (BigBIUe Button) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: رویداد سرمایه گذاری آنلاین کسب و کارهای حوزه فاوای قم با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و پارک علم و فناوری استان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان نظام صنفی رایانه ای، ستاد هوشمندسازی شهرداری قم و رسانه تخصصی فناوری اطلاعات استان قم (آی . تی گفت)، جهاد دانشگاهی و شتاب دهنده های تاب تک و صدران نیز مشارکت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار