مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سه سینمای این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 02 February 2021
 
اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سه سینمای استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح 14بهمن‌ماه اظهار کرد: به میمنت دهه مبارکه فجر، فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ و هلال شاهرود اکران خواهد شد.

وی با اشاره به تفاوت اکران فیلم‌ها در مقایسه با سال قبل ادامه داد: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال به دلیل شرایط کرونایی هر روز در دو سانس 15 و 18 در این سینماها اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزار این جشنواره خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونایی ظرفیت پذیرش مخاطب در سینماهای اکران کننده فیلم های جشنواره فجر فقط ۳۰ درصد ظرفیت کل است و علاوه بر این مخاطبان باید از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: جشنواره فیلم فجر با هماهنگی ستاد کرونا و وزارت بهداشت فقط در شهرهای آبی و زرد و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود و فاصله بین دو سانس نیم ساعت است و در این زمان سالن ها ضد عفونی و تهویه هوا در آن ها انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین تصریح کرد: به‌منظور رعایت پروتکل های بهداشتی فروش بلیط ها بصورت مجازی و از طریق سامانه های www.irantic.com، www.cinematicket.org، www.gisheh7.ir انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه حداکثر سقف فروش بلیط برای هر سالن حداکثر معادل ۳۰ درصد گنجایش سالن سینما خواهد بود افزود: اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در شهرستانها قرار است از 15 تا 22 بهمن انجام شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار