سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام ؛
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: هر طرحی باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد و هر پروژه ای که این پیوست را نداشته باشد ناقص است و مسئولیت خطر آفرینی آن برعهده مدیر ارشد دستگاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 03 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت قیصر بیگی روز چهارشنبه در نشست روسای کارگروه های یازده گانه ذیل شورای پدافند غیرعامل استان موضوع پدافند غیرعامل را مهم ترین دستور کار مدیران در استانی به مختصات استان ایلام که تجربه هشت سال مرز داری و دفاع مقدس را داشته است عنوان کرد و گفت: هر مدیری در راستای حفاظت و صیانت از امور در حوزه کاری دارای مسئولیت خطیر پدافند غیرعامل در دستگاه مربوطه است.

وی افزود: مدیران در بودجه ریزی باید ملاحظات مصون سازی را پیش بینی بکنند و در اولویت اعتباری خود بگذارند تا نبود اعتبار بهانه نپرداختن به موضوع پدافند غیرعامل نشود.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان خواستار ایجاد طرح جامع پدافند غیرعامل برای ادارات و دستگاه های استان شد و گفت: هر چند طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد اما لازم است هر دستگاه نیز طرح جامع مختص به خود را با ملاحظات سازمانی و دستگاهی داشته باشد.

وی از نظارت و پایش ادارات و دستگاه ها در حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: در قدم اول از کارگروه های یازده گانه استان ارزیابی به عمل خواهد آمد و به زودی این اقدام بطور گسترده در سطح استان عملیاتی خواهد شد.

قیصربیگی خواستار فعال سازی ظرفیت های قانونی کارگروه های ذیل شورای پدافند غیرعامل استان شد و گفت: تحرک بخشی به موضوع پدافند غیرعامل استان در دستور کار است و در این زمینه خواستار همکاری لازم و متعهدانه همه دستگاه ها و ارگان‌های و نهادهای دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی هستیم./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار