امید علی مراتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: طرح های برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۴٢٠ میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 04 February 2021

امید علی مراتی در خصوص برنامه ها و افتتاح طرح ها در دهه مبارکه فجر در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه   اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ١۵۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ٨۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ١١٧ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۴٢٠ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مصرف انرژی در استان ٢ میلیون و ٨۶٨ کیلووات ساعت است و هم اکنون حدود ٧٩۵ هزار مشترک در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه وجود دارد، از این تعداد مشترک، حدود  ۶٠۶ هزار مشترک دارای تعرفه خانگی می باشند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز داشت: در حال حاضر ۱۶۵ هزار خانوار روستایی در استان دارای اشتراک برق می باشند و تعداد روستاهای دارای برق در استان نیز به ۲ هزار و ۵۴۴ روستا می رسد که نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

این مسئول با بیان اینکه در ده ماه گذشته سال ٩٩ بیش از ٣١ هزار اشتراک به مشترکان اضافه شده است، خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت ١٠ روستا نیز به روستاهای برق دار استان اضافه شده است.

مرآتی در پایان در خصوص اقدامات لازم جهت جلوگیری از خاموشی برق مشترکین، بیان داشت:خاموش کردن معابر بین شهری، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف و مکاتبه با ادرات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و گاز ازجمله اقدامات دیگر این شرکت در زمستان ٩٩ است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار