فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: قطعا آینده نظام اسلامی درخشان است و پله‌های ترقی و پیشرفت را فتح خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 04 February 2021

سردار کیومرث عزیزی در آیین عطرافشانی مزار شهدا اظهار داشت: شهدا را باید یاد کنیم و تجدید پیمان با شهدا تجدید میثاق با اسلام و انقلاب اسلامی است و همگان بدانند قدرت اکنون کشور را شهدا به نظام اسلامی هدیه دادند.

وی افزود: در حوزه نظامی‌گری در دنیای امروز چند مرحله وجود دارد که شامل مرحله دفاع از خود، مرحله بازدارندگی و مرحله آخر ضربت متقابل است و از نظر استراتژیک ایران اسلامی در این مرحله است و همانطور که مقام عظمای ولایت فرمودند «دشمن اگر یکی بزند ده تا می‌خورد» که این باعث شده دشمن در تفکرات خود فکر حمله نظامی به کشور ما را در سر نپروراند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت با اشاره به این ‌که پشرفت های امروز نظام اسلامی طوری شده است که در تفکرات دشمن گزینه نظامی وجود ندارد افزود: تحرکات اخیر دشمن در منطقه و آوردن تجهیزات نظامی به منطقه و در مقابل برگزاری رزمایش‌های مقتدرانه ایران باعث شد که دشمن عقب نشینی کند و همگان بدانند قدرت اکنون کشور را شهدا به نظام اسلامی هدیه دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به آینده درخشان نظام اسلامی گفت: مردم ما سختی‌های زیادی کشیدند و تحمل این سختی ها توسط مردم و باج ندادن به دشمن باعث اقتدار نظام شده ‌است. قطعا آینده نظام اسلامی درخشان است و پله‌های ترقی و پیشرفت را فتح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار