افشین کریمی:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گازرسانی صددرصدی به روستاهای سنقروکلیایی را از اقدامات برجسته دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: سبز شدن شهرستان سنقروکلیایی در زمینه گازرسانی تحولی شگرف در امر خدمت رسانی دولت تدبیر و امید به مردم است.
کد خبر: ۹۳۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 03 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه افشین کریمی در مراسم کلنگ زنی و افتتاح طرح های عمرانی شهرستان سنقروکلیایی که به صورت ودیو کنفرانس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد با بیان اینکه گازرسانی صددرصدی روستاهای شهرستان سنقروکلیایی از اقدامات برجسته دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: در راستای تعامل و همدلی امروزه شاهد اتفاقات خوبی مانند گاز رسانی صد درصدی به سنقروکلیایی و گاز رسانی به بیشتر نقاط روستایی استان کرمانشاه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر موضوع اشتغال افزود: با استفاده از ظرفیت های اشتغال باید مهاجرت معکوس را برای استان به ارمغان آوریم.

وی همدلی و همکاری مدیران را عامل توسعه در شهر ها دانست و گفت: اگر مدیران دستگاه ها با یکدیگر تعامل داشته باشند اجرای پروژه ها با سرعت و کیفیت پیش خواهد رفت و توسعه و تحول شهری صورت میگیرد، توسعه زمانی امکان پذیر است که تمامی مدیران دستگاه ها برای خدمت رسانی به مردم همدل و پیشرو باشند.

فرماندار سنقروکلیایی از افتتاح و کلنگ زنی ۲۸ طرح عمرانی در سنقرو کلیایی خبر داد و گفت : این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفراس در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در ادامه این جلسه غلامرضامرتضوی ضمن اشاره به ۲۸ طرح عمرانی آماده افتتاح و کلنگ زنی افزود: امروز ۲۸ طرح عمرانی شامل ۲۲ طرح افتتاحیه و ۶ طرح آماده کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان در شهرستان اجرا شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی گازرسانی به آخرین روستای این شهرستان از مهم ترین طرح ها یاد کرد و گفت:شهرستان سنقروکلیایی به عنوان اولین شهرستان سبز در زمینه گازرسانی در سطح استان کرمانشاه شناخته شده، در ایام هفته دولت تعداد ۲۵ روستای بخش کلیایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد و همچنین امروز آخرین روستا با جمعیتی حدود ۱۳۲ نفر و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:گازرسانی به روستاهای شهرستان سنقروکلیایی تاسال ۱۳۹۲ به تعداد ۱۹ روستا از مجموع ۲۱۱ روستا و از سال ۹۲ تا اکنون ۱۹۲ روستا در دولت های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است.

مرتضوی از کلنگ زنی دو پروژه در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: صبح امروز دو پروژه در زمینه تفریحی گردشگری در سد جامیشان و شد شهدا کلنگ زنی شد که مجموعه گردشگری سد جامیشان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان مجموع آورده فرد و ۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و اشتغالزایی برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم انجام میشود.

وی همچنین افرود: پروژه تفریحی گردشگری سد شهدا با سرمایه گذاری بالغ بر یک ملیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، برای ۶ نفر اشتغالزایی مستقیم صورت میگیرد و دو واحد بومگردی روستای حسن آباد قلعه جوق از روستای هم جوار سد است که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری میرسد.

مرتضوی دیگر طرح هایی که امروز افتتاح و کلنگ زنی شد را تشریح کرد و گفت : زمین ورزشی چمن مصنوعی سنقر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، سالن سقف کوتاه ورزشی شهرک ولیعصر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده بخشی از این پروژه در سال ۹۴ و ۹۵ اجرا شده که امروز با تزریق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح خواهد شد، افتتاح کشتارگاه طیور مرغاب روژین یکی از بهترین کشتارگاه های منطقه غرب با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با اشتغال ۳۵ نفر به صورت مستقیم ودر زمان پیک کشتار تا ۸۰ نفر قابل افزایش است که امروز با تلاش و همدلی احیا و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه سنقر از قطب های تولید گوشت مرغ است، افزود: ظرفیت این واحد ۲هزار قطعه در ساعت است، همچنین سالانه در شهرستان ۹هزار تن مرغ تولید میشود که ۳ هزار مصرف داخلی و ۶ هزار تن صادرات به سایر نقاط کشور داریم.

طرح هادی روستایی ، دو واحد خانه هلال روستایی، اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، اجرای شبکه جم آوری فاضلاب، آسفالت معابر شهری، سایت تلفن همراه، توسعه جنگل کاری، کلنگ زنی دو مدرسه در سطح شهر و روستا، اورژانس هوایی، افزایش انشعاب و اشتراکات گاز در سطح شهر و روستا از جمله طرح هایی بودن که امروز افتتاح و کلنگ زنی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار