با حضور معاون اول رییس جمهور:
بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ آسیب جدی دیده بود، پس از بازسازی توسط وزارت راه و شهرسازی و تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه   با حضور اسحاق جهانگیر معاون اول رئیس جمهور، امروز صبح بیمارستان 126 تخت خوابی اسلام آباد غرب در زلزله آبان 96 تخریب شده بود افتتاح شد.

محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این مراسم، گفت: این بیمارستان در شش طبقه با زیربنای 10 هزار و 500 مترمربع با 126 تخت بستری، دارای هشت بخش است.

وی افزود: برای مقاوم سازی و تجهیز این بیمارستان در مجموع 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این بیمارستان با هشت بخش شامل ۲ بخش زنان، اطفال، مردان، ICU، CCU، POST CCU و رادیولوژی شامل سی تی اسکن، MRI و دیگر بخش ها است.

بازوند اظهار کرد: این بیمارستان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال مقاوم سازی و بازسازی و با اعتبار۴۷۰ میلیارد ریال نیز تجهیز شده و در دومین شهرستان بزرگ استان به مردم خدمت درمانی و تشخیصی ارایه می کند.

وی افزود: این بیمارستان در جریان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ تخریب شد و اکنون به صورت کامل بازسازی و تجهیز شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار