عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر اصلی حرکت خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 06 February 2021

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران طی سخنانی گفت: مسیر اصلی حرکت خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در تهران از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتور سواران خواهد بود و خیابان های شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است، گفت: امسال در حالی یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی می داریم که انقلاب اسلامی قدرتمند تر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعار های انقلاب تحقق پیدا کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی نا ملایماتی ها به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می برنند، اما از انقلاب و دستاورده های انقلاب با تمام وجود پاسداری می کنند.

وی به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت آیین نامه های بهداشتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راهپیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستانهای استان شده است، که مسیر اصلی آناز میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتور سواران خواهند بود و خیابان های شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ضمن حرکت خودرویی و موتوری در مسیرهای ۱۲ گانه که هر ساله به عنوان مبادی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می شد، امسال به خاطر حرکت خودرویی و موتوری از سایر مساجد و پایگاه های بسیج در سطح شهر تهران حرکت خودرویی و موتوری به سوی مسیرهای اصلی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار