همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر؛
پروژه های روستایی دماوند با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در ۲ روستای کلاک و سربندان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 06 February 2021

 

پیش از ظهر شنبه و هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ساختمان دهیاری روستای کلاک و پروژه زیرسازی، جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با حضور مهدی حیدری، فرماندار، محمدتقی تقی‌زاده، دادستان، اسماعیل سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند، علی مجاوری، رئیس شورای بخش مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

گفتنی است که ساختمان دهیاری روستای کلاک با بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در مساحت ۱۰۰ متر مربع و پروژه جدول کشی و آسفالت بلوار جنوبی مسجد جامع روستای سربندان با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیون تومان، شامل ۵ هزار متر آسفالت، ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، ۳۰۰ متر طول جدول کانیو، ۲۰۰ متر طول جدول نهری و ۹۰۰ متر مکعب دیوارکشی افتتاح شده است.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این افتتاح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اوایل دولت تدبیر و امید، تعداد خانوار کمی در روستای کلاک وجود داشت، اما در حال حاضر مشکلاتی از قبیل تأمین آب شرب، گازرسانی و بهینه‌سازی معابر برطرف شده است.

حیدری افزود: علاوه بر این با اخذ مجوز دهیاری، تلاش کردیم این روستا در ردیف ارزش افزوده قرار گیرد و در حال حاضر نیز شاهد افتتاح ساختمان دهیاری در روستای کلاک هستیم و افتتاح این ساختمان با هدف تکریم ارباب رجوع و احداث مغازه به منظور ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری و رفع نیاز اصلی و اولیه اهالی روستا است.

وی با بیان اینکه با نگاهی بر سیر خدمت رسانی در این منطقه، شاهد خدمت صادقانه مجموعه شورا هستیم گفت: با وجود شرایط سخت بودجه‌ای کشور، در بسیاری از روستاها اتفاقات خوبی رخ داده است.

فرماندار دماوند عنوان داشت: حضور دادستان دماوند به عنوان دلگرمی برای شورای اسلامی، دهیاری و مجموعه اجرایی و به عنوان نماد تعامل، اتحاد و یکدلی است که منجر به اتفاقات خوب به نفع مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار