استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: از ۹۶ هزار شغل تعهد شده این استان در سال جاری، ۹۰ هزار نفر معادل ۹۵درصد از تعهد محقق شده است
کد خبر: ۹۳۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 06 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در آئین افتتاح همزمان ۳۹۹ طرح صنعت، معدن و تجارت استان افزود: دهه فجر فرصت خوبی است که دستاوردهای نظام را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی یادآورشد: از بدو پیروزی انقلاب در ابعاد فرهنگی سیاسی اجتماعی و اقتصادی دستوردهای ارزشمندی را طی ۴۲ سال گذشته کسب کرده ایم.

محسنی بندپی اظهارداشت: امروز هم به برکت رهبری مقام رهبری در مدیریت کرونا شاهد دستاوردهلی خوبی هستیم در مقطعی که کشورهای اروپایی و آسیایی ادعای پیشرقت پزشکی داشتند در این شرایط زمینگیر شده اند و ما به کمک مردم و مدیریت هوشمند محدودیت ها و طرح سردار سلیمانی این شرایط را کنترل کرده ایم.

استاندار تهران گفت: امروز شرایطی فراهم کرده ایم که میزان فوتی های ما بسیار کم شده است و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه یابد و شاهد رشد مجدد شیوع کرونا نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید شاهد بهره برداری ۳۹۹ طرح با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد تومانی هستیم.

محسنی بندپی ادامه داد: در سال ۹۹ تعهد اشتغال ۹۶ هزار نفری را داریم که تاکنون بیش از ۹۵ درصد آن محقق شده است.

استاندار تهران اعلام کرد: در حوزه شهرک های صمعتی شاهد یک تحول بزرگ هستیم که شرایطی فراهم شده است که می توان در این حوزه تحرک و پویایی را شاهد بود.

وی اضافه کرد: هر یک درصد کاهش نرخ بیکاری کار طاقت فرسا و اقدامات شبانه روزی را می طلبد و امسال ۱۰ درصد رشد نصرف برق صنعتی را شاهد بودیم که حکایت از افزایش تولید و فعالیت صنعتی دارد.

محسنی بندپی افزود: آن خواب خامی که دشمنان دیده بودند که در شرایط تحریم کشور ما زمینگیر خواهد شد این اقدامات شرایطی فراهم ساهت که هم تحریم ها را کنترل کردیم و هم ویروس کرونا مدیریت شد.

استاندار تهران با اشاره به تحریم های ظالمانه ترامپ گفت: به همت و برکت سرمایه گذاران داخلی و تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی این وضعیت را مدیریت کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار