جشنواره فیلم فجر در شیراز که از پانزدهم بهمن ماه ۹۹ برگزار شد، ظرف سه روز، ۲ هزار و ۴۰۰ بلیت فروخت.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 07 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دبیر اجرایی بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز با بیان این مطلب افزود: از روز پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه ۹۹ در مدت سه روز، ۲ هزار و ۴۰۰ بلیت در سینما ایران و پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب به فروش رفته است.

محسن خباز بیان کرد: سینماهای شیراز با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت تدابیر بهداشتی، پذیرای مخاطبان در این دوره از جشنواره هستند.

وی، با اشاره به اینکه پُر فروش‌ترین فیلم‌های این دوره از جشنواره در شهر شیراز، شیشلیک، ابلق و بی‌همه‌چیز بوده‌اند، اظهار داشت: تاکنون برای این سه فیلم سانس‌های فوق‌العاده نیز در نظر گرفته شده است و با توجه به استقبال مردمی، پیش‌بینی می‌شود تا آخرین روز جشنواره سانس‌های دیگر نیز افزوده شود.

در روز یکشنبه (نوزدهم بهمن‌ماه ۹۹) و در ادامه برنامه‌های نمایش بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز، فیلم‌های مصلحت، روزی روزگاری آبادان، تک تیرانداز، مامان، شیشلیک و زالاوا پخش خواهد شد.

بلیت‌های بیستمین جشنواره فیلم فجر در سایت ایرانتیک به نشانی www.irantic.com به فروش می‌رسد و هر فرد می‌تواند برای هر فیلم چهار بلیت تهیه کند.

فیلم‌های این جشنواره روزانه سه نوبت و در مجموع ۱۶ سانس در سینما ایران و ۳۲ سانس در هنرشهر آفتاب نمایش داده می‌شود.

قیمت بلیت در سینما ایران ۲۰هزار تومان و در هنرشهر آفتاب ۳۰هزار تومان است؛ همچنین بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

فیلم‌های روزی‌روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، ستاره‌بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی، ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، مامان به کارگردانی آرش انیسی، شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تی‌تی به کارگردانی آیدا پناهنده، گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی، روشن به کارگردانی روح‌الله حجازی، یدو به کارگردانی مهدی جعفری، زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، تک‌تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، بی همه‌چیز به کارگردانی محسن قرایی، منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و مصلحت به کارگردانی حسین دارابی به این جشنواره راه یافته‌اند.

سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ ادامه دادر ایران به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار شده است.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار