مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در ۳۶ هزار مترمبع از اراضی زراعی و باغی این شهرستان با حکم قضایی و با دستور دادستان تخریب شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 07 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حمید رشیدی، با بیان اینکه هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان با حکم قضایی تخریب می‌شود، افزود: ۶ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل، دیوارکشی، ساخت بنای غیرمجاز و محوطه سازی در ۳۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی در روستاهای دریس، جدس و تنگ چوگان کازرون تخریب شد و به چرخه امور کشاورزی بازگشت.

وی اظهار داشت: این تخریب در چارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی انجام شد.
رشیدی ادامه داد: تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی بر منابع پایه در کشاورزی به ویژه آب و خاک، خسارت‌های جبران ناپذیر وارد می‌کند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
هلند به اندازه یک شهر کشور است که با استفاده از کشاورزی مکانیزه و پیشرفته نصف گل دنیا و میلیاردها دلار ثروت به کشورش ارز آوری میکند، به جای این حرکات وحشیانه (تخریب ) که هیچ برنده ای ندارد با جریمه کردن آنها و ساخت مراکز پیشرفته کشاورزی نه سنتی به همه مردم ،کشور و نظام خدمت کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار