مدیر مجموعه داخلی پیست بین المللی دیزین البرز با تکذیب انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این مجموعه گفت که این اخبار صحت ندارد و پیست دیزین حتی کمتر از سقف تعیین شده ، مراجعه کننده روزانه دارد.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 07 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» صادق کلهر اظهار داشت: ظرفیت پیست دیزین برای روزهای عادی چهار هزار نفر است که ستاد مقابله با کرونای استان نصف این ظرفیت را برای بازی ها و سرگرمی گردشگران تعیین کرده است.

وی ادامه داد: اکنون روزانه کمتر از یک هزارو ۲۰۰ نفر به این مجموعه مراجعه می کنند ضمن آنکه نظارت های بهداشتی با دقت لازم انجام می شود.

کلهر با اشاره به خرید ماسک و مواد ضدعفونی برای استفاده افرادی که در پیست بین المللی دیزین حضور می یابند، گفت: طبق مجوز ستاد کرونا و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی پیست در حال فعالیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتشار اخباری مبنی بر گران بودن نرخ بلیط به پیست بین المللی دیزین افزود: قیمت بلیط را بهره بردار مشخص نمی کند، بلکه این قیمت از سوی وزارت ورزش و جوانان و مسوولان استانی تعیین می شود.

وی ادامه داد: قیمت بلیط برای گردشگران ۹۰ هزار تومان و برای اسکی بازان ۲۵۰ هزار تومان مصوب شده است.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار