مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از راه اندازی پویش «هنوز تموم نشده» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 08 February 2021

به گزارش تابناک قم، علی اکبر رحیمی با اشاره به اقدامات مختلف شهرداری قم در مبارزه با کرونا به پویش اخیر کمیته فرهنگ شهروندی توجه داد و اظهار کرد: پویش «هنوز تموم نشده» با هدف اطلاع رسانی و آگاهی عموم شهروندان جهت مقابله جدی تر با شیوع ویروس کرونا آغاز به فعالیت کرده تا تکالیف هر فرد در زمینه رعایت بهداشت عمومی و اهمیت عدم حضور در اماکن عمومی را گوشزد کند.

وی ادامه داد: این پویش با توزیع پوستر و تبلیغات محیطی در سطح شهر و از جمله از طریق وسائل نقلیه عمومی و همچنین انتشار کلیپ های 10 دقیقه ای با حضور شخصیت هایی مانند پاکبان، خادم حرم، روحانی، باغبان، کارمند، پلیس، معلم، پرستار، پزشک و آتش نشان ادامه دارد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم همچنین تصریح کرد: این پویش بر آن است تا تبلیغات خود را از طریق اطلاع رسانی پیامکی، فضای مجازی و همچنین اتوماسیون اداری دستگاه های اجرایی استان نیز دنبال کند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: پویش «هنوز تموم نشده» یادآور این نکته مهم است که هر گونه عادی انگاری و یا سهل پنداری در موضوع مبارزه با کرونا، می تواند امواج بعدی این بیماری را به دنبال داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار