تیم خانه بسکتبال قم در ادامه نتایج موفق خود در دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم خانه بسکتبال کاشان شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 08 February 2021

به گزارش تابناک قم، تیمی که در پنج بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال تنها یک برد کسب کرده و چهار بازی را باخته بود، حالا از چهار مسابقه دور برگشت موفق به کسب سه پیروزی متوالی شده و در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ موقعیت خوبی برای خود دست و پا کرده است.

نماینده بسکتبال استان قم که با حمایت «آریا شیمی» در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران حضور یافته، در چهارمین بازی خود از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول در شهر قدس به مصاف تیم خانه بسکتبال کاشان رفت و در پایان با اختلاف 20 امتیاز و نتیجه 79 بر 59 حریف را مغلوب کرد.

بسکتبالیست‌های قمی سومین برد متوالی خود در این مرحله را در حالی کسب کردند که پیش از این موفق به شکست 65 بر 53 تیم شکلّی تهران و برتری 82 بر 81 مقابل تیم بانی‌نو تهران شده بودند و بدین‌ترتیب اکنون یکی از تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌‌آف بازی‌های لیگ دسته اول به شمار می‌روند.

تیم خانه بسکتبال قم آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران را عصر امروز برابر تیم مهرام تهران انجام می‌دهد، مسابقه‌ای که برای نماینده قم جنبه انتقامی نیز دارد و قمی‌ها قصد دارند باختی که یک ماه قبل در سالن شهید رضائیان قم برابر مهرام متحمل شدند را در این بازی جبران کنند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ  فدراسیون بسکتبال، در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی‌آف می‌روند، در حالی که تیم‌ها در هشت گروه و در دو منطقه شمال و جنوب در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار